از همه چیز از همه جا

گلچینی ازموضوعات وتصاویر گوناگون ازهمه چیز و همه جای جهان

 

در روستای (أوازو Awazu) دراستان(إيشيكاوا Ishikawa) ژاپن قدیمی ترین هتل سنتی این کشور به نام(هوشي ريوكان Hoshi Ryokan ) واقع شده است که همچنان به فعالیت خود ادامه می دهد. 

 

في اليابان..أقدم فندق في العالم عمره أكثر من 1300 سنة (صور + فيديو)

 

این هتل در سال718 میلادی تاسیس شده و متعلق به یک خانواده ژاپنی است که تاکنون 46 نسل این خانواده آنرا اداره کرده ومی کنند.

 

في اليابان..أقدم فندق في العالم عمره أكثر من 1300 سنة (صور + فيديو)

 

این هتل همچنین قدیمی ترین مرکز تجاری جهان است که از 1300 سال پیش تاکنون فعالیت می کند و نام آن در کتاب رکوردهای جهان" گینس" به  ثبت رسیده است.

 

في اليابان..أقدم فندق في العالم عمره أكثر من 1300 سنة (صور + فيديو)

 

درقصه های قدیمی گفته می شود که این هتل را یک  کاهن بودایی به نام " تایشو دایشیTaicho Daishi" که یکی از افراد خانواده " هوشی" است، تاسیس کرده است. 

 

في اليابان..أقدم فندق في العالم عمره أكثر من 1300 سنة (صور + فيديو)

 

" تایشو" چشمهAwazu را در خواب  دیده است که آب آن چشم بیماران را شفا می داده است. وی پس ازدیدن این  خواب چشم تعدادی از بیماران را درمان کرد و به دلیل ازدحام مردم و نبودن مکانی برای استراحت  بیماران دستورداد این هتل را که در آن زمان مکان کوچکی بود برای اقامت بیماران چشمی بسازند. 

 

في اليابان..أقدم فندق في العالم عمره أكثر من 1300 سنة (صور + فيديو)

 

 هتل “هوشي” تا به امروز همچنان پا برجاست و نمادی ازتمدن و آثار باستانی ژاپن به شمار می رود.

 

في اليابان..أقدم فندق في العالم عمره أكثر من 1300 سنة (صور + فيديو)

 

این هتل اکنون دارای یکصد اتاق است . در خارج از این هتل دوچشمه آب گرم و درداخل  آن دو چشمه دیگر یکی برای زنان و دیگری برای مردان وجود دارد.

 

في اليابان..أقدم فندق في العالم عمره أكثر من 1300 سنة (صور + فيديو)


وسایل این هتل همچنان به شکل قدیمی و سنتی خود باقی مانده اند .

في اليابان..أقدم فندق في العالم عمره أكثر من 1300 سنة (صور + فيديو)

 

في اليابان..أقدم فندق في العالم عمره أكثر من 1300 سنة (صور + فيديو)

 

في اليابان..أقدم فندق في العالم عمره أكثر من 1300 سنة (صور + فيديو)

 

في اليابان..أقدم فندق في العالم عمره أكثر من 1300 سنة (صور + فيديو) في اليابان..أقدم فندق في العالم عمره أكثر من 1300 سنة (صور + فيديو)

 

هنگام ورود میهمانان به این هتل به آنها چای ژاپنی و غذاهای دریایی داده می شود و آنها را لباسهای سنتی ژاپنی به نام Yukata می پوشانند.

 

في اليابان..أقدم فندق في العالم عمره أكثر من 1300 سنة (صور + فيديو)

 

في اليابان..أقدم فندق في العالم عمره أكثر من 1300 سنة (صور + فيديو)

 

اتاقهای میهمانان خصوصی و درجه یک این هتل نیز همانطور که در تصاویر می بینید دارای دکوراسیون قرمز رنگ است.

 

في اليابان..أقدم فندق في العالم عمره أكثر من 1300 سنة (صور + فيديو)

 

في اليابان..أقدم فندق في العالم عمره أكثر من 1300 سنة (صور + فيديو)

منابع 1،2

 
 

  

 دوستان لطفا" با کلیک روی تصویر متحرک هریک از وبلاگهای زیریا عنوان آنها  (ازهمه چیز ازهمه جا-گستره -متنوع  و وبلاگ عربی  من هنا و هناک) ازآنها بازدید فرمایید:


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نوشته شده در چهار شنبه 29 آذر 1391برچسب:,ساعت 1:13 توسط حامد سایری|


قالب جدید وبلاگ پيچك دات نت